wtorek, 25 lutego 2014

Harcerstwo moim życiem !

Jak już wiecie .. jestem harcerką ! Do harcerstwa dołączyłam, gdy byłam w pierwszej klasie. Najpierw byłam małym zuszkiem, a teraz jestem prawdziwą harcerką ! Można się zabawić, zaszaleć i poznać naprawdę wiele ludzi. Razem z moją drużyną jeździmy na różne biwaki, zloty, rajdy. Niektóre rajdy wynoszą ponad 40 km. ( rajd - jest to chodzenie długich dystansów) Kocham harcerstwo bo to jest moje życie i nie mam zamiaru z tego zrezygnować !

Dam ci radę :
Jeżeli  nie chodzisz na harcerstwo, to odważ się i pójdź na zbiórkę ( jeżeli w twoim mieście  jest coś takiego organizowanego ) Niektórzy ludzie nie chodzą bo się boją lub się wstydzą :( albo nie wiedzą jak to być harcerzem ! Jest to wspaniałe uczucie i niezwykłe wspomnienia, które mogą ci się przypomnieć, gdy będziesz mieć około 39 lat. Więc spakuj manatki i leć na zbiórkę !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz